Followers

Tuesday, July 26, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak =)

Assalammualaikum wbt..Limpahan kesyukuran dipanjatkan kepadaNya kerana masih memberi kita peluang untuk bernafas dan menjalani kehidupan di bumi Allah swt ini..

Lama sangat tak update blog ni, tu pun dgn tak tersengajanya terbuka blogspot ni..hehe..so alang2 tu,post la entry baru kat sini..So berbalik kepada topik di atas,tak nak la celoteh panjang2..Semua pun tahu dalam beberapa hari lagi kita akan menyambut ketibaan bulan yang paling mulia dlm Islam iaitu bulan Ramadhan..rasa sekejap sahaja kan masa berlalu,macam baru je raye hari tu..ni dah puasa pula..

So dah nak masuk bulan baik ni,eloklah kalau kita bermaafan dgn saudara mara n rakan taulan kita, dgn harapna dan izinNya semoga amalan2 kita nnt akan lebih diberkati kan..Lagipun,memaafkan org lain dan juga memohon kemaafan itu kan antara sifat2 yang disukai oleh Allah swt juga.. =)

Dikesempatan ni saya nak memohon ampun dan maaf kepada semua saudara mara dan sahabat handai yang mengenali diri saya, kepada sesiapa sahaja yang pernah singgah di blog ini, segala salah silap perbuatan dan terlanjur kata yg buatkan anda terasa hati,tersinggung or tak suka dgn perangai n kelakuan saya,saya dgn rendah hati dan rendah diri memohon maaf dangan penuh keikhlasan..maafkan saya ye dari hujung rambut sampai hujung kaki..

Sama-samalah kita menyambut ketibaan Ramadhan..harap2 kita dapat mempertingkatkan lagi amalan, sentiasa memperbaiki diri dan menjadi insan yang lebih berguna..Insya Allah..Lastly, Salam Ramadhan dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua muslimin dan muslimat..

“ Wahai orang-orang yang beriman ! Kamu diwajibkan berpuasa sebagaimana diwajibkan atas orang-orang yang dahulu daripada kamu, supaya kamu bertakwa ”. (Surah al-Baqarah ayat 183)




p/s: Ketibaannya dinanti, pemergiannya pasti akan ditangisi...Salam Ramadhan buat semua umat Islam di seluruh dunia.. 

No comments:

Post a Comment